8 Kasım 2013 Cuma

HOTEL ASNIGO (COMO GÖLÜ-MILANO) (11.02.2013)

OTEL ADI: HOTEL ASNIGO
ADRES: Via Noseda, 2, Cernobbio, 22012, Como, İtaly 
ADRES TARİFİ: COMO GÖLÜ CERNOBBİO KASABASI TEPESİNDE   
TELEFON: +39 0315 10062        
TOPLAM ÜCRET: 75 £ (Kahvaltı Dahil)
TARİH: 11.02.2013

Otelimizi bulmamız kolay oldu fakat hava şartları, bulmamaız veya donarak ölmemiz için biraz uğraştı... Otobüsle otelin tam önünde inerek, kemiklerimizi ısıtabilmek için koşarak otele giriyoruz... Odamızın kartlı anahtarını alarak, alel acele hemen 306 nolu odamıza giriyoruz;





Otelin binanın dışından çıkan cam asansörüne resmen bayılıyorum ama gece olması sebebiyle fotoğraf net çıkmıyor...



Sırt çantalarımızı bırakıp hemen fotoğraf makinemi şarja takıyorum ve hemen odanın ve oda manzarasının fotoğraflarını çekiyorum. Kaldığımız otellerin arasındaki en güzel otel... Otelimiz, beklentilerimin çok üstünde ve gerçekten bu havaya rağmen bayılıyorum... 

Aşk Böcüğü'nün Yorumu: "Kaldığımız otellerin yıldızları gün geçtikçe artıyor mu, bana mı öyle geliyor?" 

Odamızda çift kişilik yatak, banyo-tuvalet-lavabo, gardırop, ayna, puf, çalışma masası, klima, LCD televizyon ve komodinler bulunuyor.










Pencere ve balkonun manzarasını anlatmama imkan yok... Panjurları açıp balkona çıkıyorum ve rüya gibi... Oteli seçmeme sebep olan fotoğraf karesi karşımda... Gerisini fotoğraflar anlatsın;







Hemen ılık bir duşla kendime gelip, saçlarımı jöleliyorum, yeşil triko elbisem ile yeşil hasır babetlerimi giyiyorum, makyajımı yapıyorum ve akşam yemeğine hazırım... 
Bu arada Aşk Böcüğü uyuyor çünkü bana çok kızgın; Como Gölü diye tutturduğum ve donarak ölmekten zor kurtulduğumuz için... Gerçekten de havanın bu kadar kötü olduğunu bilsem gelir miydim hiç! Gelirdim ne oldu ki sanki?
İnternet gayet net çekiyordu, hiç sorun yaşamadık ilk kez...
Akşam yemeğini acaba Como şehir merkezinde mi yeseydik diye düşünmüştük çünkü, bu hava şartlarında otelin restoranının kapalı olma ihtimali sebebiyle aç da kalabiliriz diye düşünmüştük fakat soğuktan donmaktansa aç kalmayı tercih ederek, aceleyle otelimize geldik... İyi ki de yememişiz çünkü otelimizin restoranı, Como Gölü'nün en iyi restoranlarından birisi sayılıyormuş; "RISTORANTE LA TERRAZZA". Restoranın şıklığı, otelden kalanlardan başka dışarıdan sadece akşam yemeğine gelenlerden belli oluyordu... Servis kalitesine de bayıldım... Como Gölü'ndeyim ya, herşeye bayıldım işte... Bir de hava şartlarımız güzel olsaydı, daha ne isterdim ki; havanın sisinden dolayı net olarak hiçbirşey göremedik... Taki sabah sis biraz dağılınca, manzara kartpostal gibiydi... Bu manzarada kahvaltı ise paha biçilemez...
Akşam yemeğimizi otelimizin "RISTORANTE LA TERRAZZA" restoranında yapıp, hafif sarhoş olduktan sonra, odamıza çıkıp günün gerginliğinden dolayı sızıp kalmışız... 
Sabah biraz geç kalkmayı hak ettiğimizi düşünüyoruz ama yine de "RISTORANTE LA TERRAZZA"nın muhteşem manzarası eşliğinde kahvaltı yapabilmek için hemen kahvaltıya iniyoruz... Kahvaltıya inerken de muhteşem asansörle iniyoruz;





Kahvaltıdan sonra oteli ve manzarasını tekrar tekrar fotoğraflıyorum... 
Otelimiz;







Otelimizin manzarası; 













Her ne kadar otelimizden ve Como Gölü'nden ayrılmak istemesemde, mecburen diğer gezeceğimiz yerlerden de vazgeçemediğim için otelimizden ayrılıyoruz.

Sizlere belki lazım olabileceğini düşünerek tanıtım broşürleri ve kartvizitlerini de alıyoruz... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder