26 Ocak 2015 Pazartesi

İSTANBUL MODERN (05.12.2014)

Blog araştırmalarımda İstanbul'da çocukla gezilecekler listemde bulunan diğer bir müzede İstanbul Modern Müzesi'ydi. Eczacıbaşılara ait bir müze burası da. "Kids Lab" çocuk etkinliği de kuzucuğun bilim adamı olma yolunda bir adım oldu. 


Ziyaret Saatleri: Salı - Pazar 10:00 - 18:00
                          
                          Uzun Cuma 10:00 - 20:00 arası ücretsiz
                          
                          Müze Pazartesi günleri kapalıdır.

Giriş Ücretleri: Giriş: Yetişkin: 19 TL
                                 Öğrenci: 9 TL                       
                                      
Nerede? Meclis-i Mebusan Cad. Liman İşletmeleri Sahası Antrepo 4, 34433 Karaköy  

Telefon: 0 212 334 73 00

Nasıl Gidilir? Bize uygun olduğu için direkt tramvayla gittik...

Giriş biletimiz;




İlk önce kuzucuğu zemin kattaki laboratuvara bıraktım. Daha önce fotoğraflarını görüp bayıldığım kütüphanenin önünde fotoğraf çekildikten sonra da üst kattaki sergi salonlarını gezdim.  


Tanıtım Broşürleri;





Gezerken dışarısının manzarasına da bayıldım;


Kuzucuğumun kimyasal atık laboratuvar çalışması bitince onu aldım; 






Biraz daha beraber dolaştık. Keyfi yerinde olduğu için bana pozlar da verdi;
   




Minnoş ananesiyle evde olduğu için fazla oyalanmadan evimize döndük;
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder