31 Aralık 2012 Pazartesi

1.4 SÜRÜNCEMEDE KALMIŞ BİR İŞİ HALLET (GRETCHEN)

Bitmemiş işler enerjimi tüketip kendimi suçlu hissetmeme neden oluyordu. Almadığım bir düğün hediyesi yüzünden kendimi kötü dost gibi hissediyordum. Yaptırmadığım deri kanseri kontrolü yüzünden sorumsuz aile bireyi gibi hissediyordum. Yürümeye başlayan kızımız Elenor'un yeni ayakkabılara ihtiyacı olması kötü bir anne gibi hissetmeme neden oluyordu. Oturup 5 sayfalık bir "Yapılacaklar Listesi" yazdım. 
Bumerang işler: Hallettiğimi sandığım, ama bana geri dönen işler. Dişlerimi temizletmek için doktora gittiğimde, bir dolgunun altının çürümüş olduğu ortaya çıktı. 
Sürüncemede kalmış bazı işleri, hayatımın geri kalanında her gün yapmak zorunda kalacaktım. Her gün (yani çoğu gün) güneş kremi kullanmak, diş ipi kullanmak.
Ama bazen bir işi yapmanın en zor kısmı onu yapmaya karar vermekti. İşe bir sabah sadece 48 sözcük içeren ve yazması 45 saniye süren, ama en azından 2 haftadır aklımdan çıkmayan bir e-postayı gönderek başladım. 
İhmal edilen işleri bitirmenin ruhsal enerjimi ne kadar arttırdığını görmek beni son derece şaşırttı.

 GRETCHEN RUBİN – THE HAPPINESS PROJECT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder