28 Aralık 2012 Cuma

BAŞLARKEN 2 (GRETCHEN)

Mutluluk projeme öyle balıklama dalamazdım. Yıl başlamadan önce öğrenmem gereken çok şey vardı. deneyimi nasıl oluşturacağıma ilişkin farklı fikirlerle uğraştığım birkaç haftalık yoğun okuma süreci...
Mutluluk öğretmeni rolünü takınarak bana özgü hatalarımın ve kısıtlamalarımın üstesinden gelecek yöntemi bulmaya çalışıyordum. 
Kendimden biraz daha fazla şey beklemenin zamanı gelmişti. Ama yine de mutluluk üzerine düşündükçe karşıma hep ikilemler çıkıyordu. 
Kendimi hem değiştirmek istiyordum, hemde olduğum gibi kabul etmek. Kendimi hem daha az ciddiye almak istiyordum, hem de daha çok. Zamanımı iyi kullanmak istiyordum, ama bir yandan da dolaşmak, oynamak, canım istediği gibi okuyabilmek istiyordum. Kendimi unutabilmek için, kendim hakkında düşünmek istiyordum. Hep gergindim; Geleceğime dair kıskançlık ve endişelerden kurtulmak, ama enerjimi ve tutkularımı da korumak istiyordum. 

GRETCHEN RUBİN – THE HAPPINESS PROJECT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder