29 Aralık 2012 Cumartesi

BAŞLARKEN 6 (GRETCHEN)


12 Emir ve Erginlik Sırları'nı hazırlarken oldukça eğlenmiştim, ama mutluluk projemin asıl anahtarı, yaşamımda yapmayı istediğim değişiklikleri içeren karar listemdi. 
Thorea'nun Walden Pond'a taşınması ya da Elizabeth Gilbert'in İtalya, Hindistan ve Endonezya'yı dolaşması gibi, radikal mutluluk projeleri de beni son derece heyecanlandırıyordu. Ben maceracı bir ruha sahip değildim ve olağanüstü bir değişimi üstlenmekte istemiyordum.
Daha da önemlisi, hayatımı reddetmek istemiyordum. Hayatımı kendi mutfağımda daha fazla mutluluk bularak, aslında değiştirmeden değişmek istiyordum. Biliyordum ki sonunda mutluluğu öyle uzak bir yerde ya da olağandışı şartlar altında bulmayacaktım; iki çocuğun bir yıl boyunca tüm dünyada "Mavi Mutluluk Kuşu"nu arayıp sonunda eve döndüklerinde kuşu onları bekler halde buldukları "Mavi kuş" adlı büyüleyici öyküde olduğu gibi hemen burada, hem de şu anda yanı başımdaydı.

GRETCHEN RUBİN – THE HAPPINESS PROJECT



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder