31 Aralık 2012 Pazartesi

1.5 DAHA ENERJİK DAVRAN (GRETCHEN)

Kendimi daha enerjik hissetmek için On İki emir'den birini uyguladım; "Hissetmek istediğin şekilde davran". Bu emir, mutluluk araştırmalarım sırasında öğrendiğim en yararlı kavrayışlardan birini özetliyor; Her ne kadar davranışlarımızın hissettiklerimize bağlı olduğunu varsaysak da, genelde hissettiklerimiz davranışlarımıza bağlıdır.
Kendimi sıkıntılı hissedince daha enerjik davranmaya başladım. Yürüyüşümü hızlandırdım. Telefonda konuşurken odanın içinde gezindim. sesime daha canlı ve sıcak bir ton verdim. Bazen çocuklarımla vakit geçirmek düşüncesi bile beni yorardı, ama yorgun olduğum öğleden sonraları kanepeye uzanmış halde oynayabileceğim oyunlar yaratmaya çalışmak yerine sekerek odaya girdim ve "Hadi gelin, çadırda oynayalım!" dedim.            


 GRETCHEN RUBİN – THE HAPPINESS PROJECT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder