31 Aralık 2012 Pazartesi

1.AY; CANLILIK; ENERJİYİ ARTTIRMAK (GRETCHEN)

1.1 Daha Erken Yat
1.2 Daha İyi Egzersiz Yap
1.3 At, Onar, Düzenle
1.4 Sürüncemede Kalmış Bir İşi Hallet
1.5 Daha Enerjik Davran

Enerjinin hem fiziksel hem de zihinsel yönleri ile uğraşmaya karar verdim:
1. Fiziksel Enerjim için; Yeteri kadar uyuyup, yeteri kadar egzersiz yapmaya dikkat etmeliydim. Uykunun ve egzersizin sağlık için önemli olduğunu biliyor olmama rağmen karmaşık, yüce ve soyut bir amaç gibi görünebilen mutluluğun da bu basit alışkanlıklardan oldukça etkilendiğini öğrenmek beni şaşırttı.

2. Zihinsel Enerjim için; Bunaltıcı derecede dağınık ve kalabalık olan evimi ve ofisimi halletmem gerekiyordu. Dışarıdaki düzenin içsel dinginlik getireceğini umuyordum. ek olarak, sanal dağınıklıktan da kurtulmam gerekiyordu; yapılacaklar listesinden iş silmek istiyordum.
Zihinsel ve fiziksel olanları birleştiren son bir karar daha ekledim buna. Araştırmalar kendinizi sanki daha enerjik hissediyormuş gibi davranarak gerçekten daha enerjik olabileceğinizi gösteriyordu. Bu konuda şüphelerim vardı, ama denemeye değer gibi görünüyordu.

GRETCHEN RUBİN – THE HAPPINESS PROJECT



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder